Ostatni tydzień zgłoszeń projektów do konkursu MediaKreator

Zostało już tylko 7 dni, aby zgłosić swój udział w konkursie MediaKreator 2015. Podczas VI Forum Marketingowego, które odbędzie się 16-17 czerwca w Tarczynie koło Warszawy wybrane zostaną najlepsze projekty marketingowo-promocyjne.

Zapraszamy do zgłaszania projektów do 3 czerwca br. Formularz zgłoszenia oraz szczegółowe  informacje znajdziecie Państwo na stronie: www.mediakreator.pl

MediaKreator to konkurs dedykowany branży transportowej i okołotransportowej. Każda firma działająca na rynku może wziąć w nim udział.  Podczas konkursu nagradzane są najlepsze i najbardziej nowatorskie projekty marketingowo-promocyjne. Liczy się wyobraźnia, innowacyjność projektu i zastosowanie najnowocześniejszych narzędzi marketingowych w praktyce.

Wybór profesjonalistów

Po raz pierwszy w konkursie MediaKreator w roli jury wystąpią niezależni specjaliści z branży marketingowej, przyznający punkty każdemu projektowi w skali 1-10. Dodatkowego dreszczyku emocji dostarczy dwupoziomowa punktacja rodem z najbardziej znanych teleturniejów. Oprócz głosowania jury, każdy z uczestników Forum Marketingowego może przyznać 1 punkt swojemu faworytowi w każdej z kategorii, co może w ostatniej chwili zmienić punktację.

– Zależało nam, aby nagrody za ciekawe pomysły przyznawało grono profesjonalistów, specjalistów z zakresu marketingu, chcieliśmy również, aby każdy z uczestników miał szansę wskazać wybrany przez siebie projekt – wyjaśnia Marlena Karbowniak, dyrektor rozwoju biznesu w spółce KOW, która jest organizatorem konkursu.

W czasie Forum Marketingowego zaprezentowane zostaną nominacje w 6 kategoriach. Przez gości imprezy zostanie wybranych pięć najlepszych projektów i jedna osobowość. Tegoroczna, szósta już  edycja imprezy, odbędzie się w dniach 16-17 czerwca 2015 r.

W poprzedniej edycji konkursu nagrody otrzymali:

W kategorii GADŻET I POLIGRAFIA zwyciężył projekt firmy Bombardier Transportation (ZWUS) Polska, która zgłosiła „podręczny fotoplastikon” – prezentujący za pomocą techniki stereoskopowej produkty i systemy firmy Bombardier.

Pierwsze miejsce w kategorii EVENT/KONFERENCJA zajęła spółka LOTOS Kolej, która została uhonorowana za organizację Dni Techniki Kolejowej z okazji Dnia Dziecka w 2013 r.

W kategorii DZIAŁANIA INTERNETOWE nagrodę zdobyła Pomorska Kolej Metropolitalna za interaktywne wykorzystanie narzędzi internetowych w komunikacji społecznej. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała zaś PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście za oficjalną witrynę internetową spółki.

Dwie spółki zajęły ex aequo pierwsze miejsce w kategorii REBRANDING – PKP S.A. za projekt identyfikacji wizualnej Dworca Warszawa Centralna oraz PKP Informatyka za zmianę wizualizacji wszystkich elementów spółki, m.in. logo.

W kategorii KREATOR IDEI za wyjątkowe zasługi dla firmy i twórczą postawę nagrodę zdobył Dariusz Bekas z PKP Energetyki. Wyróżnienie w tej kategorii również za wybitne osiągnięcia otrzymała też Donata Nowakowska z Kolei Mazowieckich.

Firma Koleje Mazowieckie zwyciężyła w kategorii NIESTANDARDOWY PROJEKT za organizację konkursu na malaturę swoich pojazdów. Wyróżnienie w tej kategorii zdobyła firma Tines Capital Group, zgłaszając do konkursu swój film korporacyjny.