Znamy laureatów konkursu MediaKreator 2015

Podczas Forum Marketingowego w Tarczynie jury wyłoniło siedmiu zwycięzców tegorocznej edycji konkursu MediaKreator. Kapituła brała pod uwagę wyobraźnię, innowacyjność projektu i zastosowanie najnowocześniejszych narzędzi marketingowych w praktyce.

W kategorii GADŻET I POLIGRAFIA zwyciężył projekt firmy ASTE, która zgłosiła ścienny kalendarz firmowy oraz film backstage z powstania kalendarza.

Pierwsze miejsce w kategorii EVENT/KONFERENCJA zajęła Pomorska Kolej Metropolitalna – za „Dni otwarte na budowie PKM”, czyli cykl trzech imprez dla mieszkańców, mających przybliżyć realizowaną inwestycję przyszłym pasażerom.

W kategorii DZIAŁANIA INTERNETOWE nagrodę zdobył WARS. Jury doceniło uruchomioną przez spółkę aplikację mobilną mWARS.

Z kolei pierwsze miejsce w kategorii FILM/FOTOGRAFIA przypadło Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej za projekt filmowego spotu reklamowego

W kategorii KREATOR IDEI za wyjątkowe zasługi dla firmy i twórczą postawę nagrodę zdobyli ex aequo Robert Kuczyński, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Trakcji PRKiI oraz Maciej Kaczanowski, szef Komunikacji i Public Relations na Europę Wschodnią i Kraje WNP w Bombardier Transportation Polska.

Natomiast PKP Energetyka zwyciężyła w kategorii NIESTANDARDOWY PROJEKT – jury przyznało spółce nagrodę za stworzenie interesującego muralu.

MediaKreator to konkurs dedykowany branży transportowej i okołotransportowej. Podczas konkursu nagradzane są najlepsze i najbardziej nowatorskie projekty marketingowo-promocyjne. Liczy się wyobraźnia, innowacyjność projektu i zastosowanie najnowocześniejszych narzędzi marketingowych w praktyce.

Wybór profesjonalistów

Po raz pierwszy w konkursie MediaKreator w roli jury wystąpili niezależni specjaliści z branży marketingowej, przyznający punkty każdemu projektowi w skali 1-10. Dodatkowego dreszczyku emocji dostarczyć miała dwupoziomowa punktacja rodem z najbardziej znanych teleturniejów. Oprócz głosowania jury, każdy z uczestników Forum Marketingowego mógł przyznać 1 punkt swojemu faworytowi w każdej z kategorii.

– Zależało nam, aby nagrody za ciekawe pomysły przyznawało grono profesjonalistów, specjalistów z zakresu marketingu, chcieliśmy również, aby każdy z uczestników miał szansę wskazać wybrany przez siebie projekt – wyjaśnia Marlena Karbowniak, dyrektor rozwoju biznesu KOW Sp. z o.o., która była organizatorem konkursu.